.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنجال بر سر لباس تيم فوتبال دختران

فدراسیون بین المللی فوتبال پس از برگزاری نخستین دیدار تیم فوتبال نوجوانان دختر ایران در اولین دوره بازیهای المپیک سنگاپور، به کلاه بازیکنان تیم کشورمان ایراد گرفت و تهدید کرد در صورتیکه این مشکل حل نشود، ایران را از ادامه حضور در مسابقات محروم خواهد کرد.

تیم فوتبال بانوان کشورمان روز پنجشنبه در نخستین دیدار خود در اولین دوره بازیهای المپیک سنگاپور در شرایطی به مصاف تیم ترکیه رفت که سپ بلاتر رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال - فیفا - نیز در ورزشگاه حضور داشت و این بازی - که با شکست 4 بر 2 ایران به پایان رسید - را از نزدیک تماشا کرد.

در پایان این بازی از سوی نماینده فیفا به مسئولان کاروان ورزشی ایران اعلام شد که کلاه بازیکنان تیم کشورمان مورد تایید نیست و باید تا روز یکشنبه - زمان دیدار با گینه نو - این مشکل حل شود در غیر این صورت به تیم ایران اجازه حضور در ادامه مسابقات داده نخواهد شد.

بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک که در سنگاپور حضور دارد نسبت به کوتاهی فدراسیون فوتبال در تهیه لباس مورد تایید فیفا برای تیم بانوان انتقاد کرد.

محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان نیز اعلام کرد تمام تلاشش را خواهد کرد که مشکل تیم دختران فوتبالیست ایران را حل کند تا آنها بتوانند در ادامه مسابقات حضور داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امير 23 مرداد 1389
دين در مقابل دنيا مسئله اين است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.14 seconds.